maanantai 9. toukokuuta 2011

Maanantai, Pyykkipäivä !

Finally i'm DONE with my laundry!!!
Maanantai ei oo mun lempipäivä ihan vaan siks koska, maanantai = pyykkipäivä. Enhän mä pessytkään ku 3 kaapillista vaatteita. Ihan rentoo sinäänsä..


Eilen, sunnuntaina, olin äidillä onnittelemassa äitiä, ja syömässä suklaakakkua! superhyvää. Sieltä kun lähin kotiin, Ada hyppäs mun kanssa samaan metroon ja oli matkalla meille päin. Kun hypättiin metrosta ulos nii Adalle iski lihis-himo, joten jouduttiin piipahtamaa ABC:llä. 


Kun päästii lihis-ostoksilta jatkamaa matkaa, sain mä ajaa Adan ZYGÄÄ ku Ada söi lihistä... Oli se aika haastavaa.. :D Ohjaustanko täris sitä vauhtii etten ois ihmetelly vaik oisin päätyny ojaan. :)
No päästiin sit vihdoin meille.. 


Siinä me sitte chillailtii jonku aikaa, kunnes Ada lähti kotiin, ja mä jäin odottamaa mun miestä.


No mies saapu sitte myöhemmin, ja tietenki meijän kummanki höpöttely kesti aamu kuuteen asti.. as usually. Aamulla kuitenki mies joutu lähtemään jonku tyhmän futis-pelin takia.. Jättää nyt nainen jonku pelin takii.. 


Mutta anyways.. Aamulla yritin kokoaja lykätä mun pyykin pesua, kunnes sitte mun vanha koulukaveri Netta sano tulevansa kyläilemää nii pitihä se käyttää sitte hyväks ja pestä pyykit siinä kyläilyn ohessa! :D





                                    Tuli siinä muutamat koneelliset pestyä... 


Pesukoneen valmistumista odotellessa Netalle tuli nälkä, joten sen piti tehä nuudeleita... Ankan makusia ? Its all about the chicken flavor!! Mut Netta ei vielä oikein ymmärrä näitä elämän tärkeitä asioita.. :/ voi raukkaa. 


Näin Netta keskitty nuudeleihin:




Mun ei kauheesti tehny mieli syödä.. Varsinkaan ku jouduin kattomaa mun kämppiksen istuttamaa, mädäntynyttä pääsiäis ruohoa.. :)




Pyykkäämisen jälkee Netta lähti sitte kotiin. :) 
Onneks mun tylsien koti-iltojen piristys kruisaili taas zygällänsä meijän pihaan! Ada sieltä kurvaili ruosteisella romullaan :D (ada ei pahalla) 
Pidettiin siinä sitten taas meijän lähes jokailtainen gossip/sex-talk tuokio. 
Sitten pian se Ada kyllästy muhun ja lähti kaahaamaan kotia kohti. :( 


Tulin sisään, aloin siivoomaan.. Pesin lattiat, ja järjestelin. Ja jouduin sitte viikkailemaan ne muutamat koneelliset vaatteita kaappeihin.. gotta love my mondays -,-


Toivottavasti teil oli parempi viikon alotus? :D
Mut anyways, jatketaan. 


Dina kuittaa. Peace out

2 kommenttia:

  1. hahahaha RUOSTEINEN ROMU!! pah pah pah! pahkasika! sä ajoit sillä taitavasti :D kiva postaus bebe! <3 terveisin, tylsien koti-iltojesi kruisaileva piristys xDD

    http://dashantilife.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. hahaha :D joo kiitos mä ajattelinki et sitä kuuluu ajaa niin.. ja kiitos ! :) <3

    VastaaPoista